Standul Ford de la Salonul Auto de la Paris a fost unul dintre cele mai bogate in lansari !

| 0 comments

Salonul Auto din Paris 2014, despre care am scris in articolul de mai jos a fost unul foarte bogat in lansari, mai precis peste 75 de premiere. Printre aceste lansari s-a aflat si Ford, cu ceva noutati. Compania fondata in 1903 a venit la Paris cu nu mai putin de opt lansari importante si pot sa zic cu mana pe inima, ca Ford poate oferi o masina, pentru aproape orice client din lume

.

Primul pe lista mea si locul 4 in topul meu de la acest salon, se afla noul Ford Mustang, care a sosit pe batranul continent Europa pentru prima oara. Cei de la Ford s-au gandit sa lanseze a sasea generatie de Mustang si in Europa, pentru ca europenii sunt mari fani Mustang. Exista peste 600 de fan cluburi in lume, dintre care multe in Europa. Ca si motorizari vom putea alege de la V6 de 3.7 litri ce dezvolta 300 CP, un motor turbo Ecoboost de 2.3 litri ce dezvolta 305 CP, pana la versiunea de top, si anume un V8 ce dezvolta nu mai putin de 418 CP. Pe langa designul putin schimbat si motorizarile de mai sus, Ford Mustang va dispune de noi suspensii noi, fata, spatede un airbag pentru genunchii pasagerului, integrat in torpedo. Este o tehnologie noua implementata in industria auto. El va fi integrat indiferent de nivelul de echipare ales. Modelul va fi disponibil si in varianta cabrio. Din cate am inteles, pentru Europa se va produce la Valencia, Spania.

fordmustang.jpg

fordmustang1.jpg

fordmustangcabrio.jpg

fordmustangcabrio1.jpg

Un alt model prezentat de Ford la acest salon este noul Ford Mondeo. Noua FM este si primul care va folosi sistemul electric pentru directie. Vor fi trei moduri, Comfort, Normal si Sport, setari ce pot modifica taria amortizoarelor. Mondeo este primul model din gama europeana, pe care se vor monta faruri LED, atat pe blocurile optice frontale, dar si pe stopuri. Noul model va detecta pietonii si va putea evita un impact la viteze de pana la 80 km/h, binenteles cu ajutorul unei camere video montata in parbriz si un radar pus pe spoilerul din fata. Tot Mondeo va fi prinul model Ford dotat cu centuri de siguranta, ce permit o largire rapide de 40 milisecunde. Noua caroserie este cu 10% mai rigida, fata de cea anterioara, iar sistemul de parcare automat permite acum si parcarea cu spatele, pe langa cea paralela. Varianta europeana va iesi la vanzare cu mai multe motorizari: una diesel de 2 litri, ce dezvolta 150 sau 180 CP, pe benzina cu Ecoboost turbo 1.5, ce dezvolta 160 CP (produsa la Craiova) si Ecoboost 2.0 ce dezvolta 200 sau 240 CP, plus marea noutate, si anume varianta hibrid, care este compusa dintr-un propulsor pe benzina de 2 litri combinat cu doua motoare electrice si un se de acumlatori, ce dezvolta impreuna 187 CP. Aceasta versiune va avea un consum de 4.2 litri/100 km si emisii de CO2 de 99 g/km.

fordmondeno.jpg

fordmondeno1.jpg

Trebuie sa specificam, ca pe langa Mondeo, cei de la Ford au adus la Paris si conceptul Vignale, care il are la baza pe Mondeo. Scopul lui va fi de a se adresa clientilor care vor un Mondeo cu o echipare extrem de generoasa si cu multe elemente de personalizare. Linia Vignale va fi extinsa si pe S-Max si Edge, in curand.

Cei de la Ford au adus la Paris si noul facelift al lui Ford Focus ST, care arata chiar foarte bine. Intotdeauana mi-a placut acest model de la Ford, in special. Focus are ceva aparte, fata de celelalte modele din categoria sa. Motorizarile disponibile sunt: cel pe benzina de 2 litri Ecoboost turbo, ce dezvolta 250 CP, dar si un turbo diesel 2.0 TDCI ce dezvolta 185 CP. Ambele versiuni sunt echipate pentru prima oara cu tehnologia Auto-Start-Stop, care imbunatateste consumul versiunii Ecoboost cu 6%.

fordfocusst.jpg

fordfocusst1.jpg

Tot la acest salon s-a lansat si noul SUV Ford Edge, ce completeaza gama de SUV-uri FORD, alaturi de Kuga si Ecosport. Edge nu este un model nou, dar tot ca si Mustang, a fost oficial europenizat la Paris. Poate pare putin cam prea americanesc, dar cred ca va avea un mare succes si prin Europa de Est. Edge este dotat cu tehnologiile Ford Adaptive Steering (Directie adaptiva) si Active Noise Cancellation (suprimarea activa a zgomotelor/premiera in Europa), mai precis trei microfoane din habitaclu, care genereaza unde sonore opuse (prin sistemului audio), astfel ca se imbunatateste sunetul motorului si ambianta din habitaclu. Motorizari disponibile: 2.0 TDCI de 180 CP si 210 CP. In plus, cele sapte locuri disponibile sunt impartite pe trei randuri, iar spatiu dedicat pasagerilor si bagajelor a crescut, fata de oferea generatia precedenta vanduta doar in SUA.

fordedge.jpg

fordedge1.jpg

Sa nu uitam nici de noile C-Max si Grand C-Max facelift. Restilizarea aplicata la Focus a aparut si la noile monovolume ale marcii americane. Grila frontala, care a aduce a Aston Martin, plus blocurile optice cu LED-uri sunt una dintre noutati la aceste modele. Portofoliul de culori este mai generos, iar clientii pot alege dintr-un lot mai generos de modele de jante din aliaj. A crescut si nivelul calitatii materialelor oferite la bord, dar si nivelul de vibratii perceput a scazut. Noile modele sunt dotate cu tehnologiile MyKey (restrictii speciale pt utilizatori la nivel de viteza maxima permisa si volum al sistemului audio) si Active City Stop (monitorizarea traficului la mersul in marsarier). Motorizari: diesel de 1.5 tdci 120 CP, de 2.0 tdci 140 CP, de 2.0 tdci de 163 CP si benzina 1.0 ecoboost de 100 si 115 si 1.5 ecoboost de 150 si 180 CP.

fordcmax.jpg

fordcmax1.jpg

fordgrandcmax.jpg

fordgrandcmax.jpg

Noul Ford S-Max a fost lansat si el si a ajuns la a doua generatie. Monovolumul mediu are si el incluse restilizarile afisate la Focus si Fiesta, dar si grila noului Mondeo. La S-Max vedem primele scaune spate pliabile electric, dar si hayonul care poate fi actionat electric fara atingere. La acest model mai putem gasi coloana de directie reglabila electric, scaune fata incalzite, ventilate si cu sistem de masaj inclus, plus airbaguri laterale pentru ocupantii banchetei din spate, sistemul de tractiune integrala Intelligent All-Wheel Drive (faruri dinamice LED cu functie anti-orbire pe faza lunga și de Pre-Collision Assist). Motorizari: 1.5 ecoboost de 160 si 2.0 ecoboost de 250 CP, si diesel de 2.0 TDCi 120, 150, 180 CP.

fordsmax.jpg

fordsmax1.jpg

Toate aceste modele se vor putea gasi si la noi in Oradea, in curand, ca sa nu trebuiasca sa mergeti si voi pana la Paris. Vor fi disponibile la showroom-ul de pe Calea Borsului, Carbenta Com, care este dealer autorizat Ford pe Oradea si Deva. Aici veti gasi intotdeauana cele mai noi modele la preturi bune, dar si autoturisme second-hand in foarte buna stare. Consultantii Ford va vor ajuta sa alegeti cea mai buna solutie pentru voi si familiile voastre. Noile Focus si Mondeo vor fi disponibile la Carbenta, din a doua jumatate a lunii noiembrie. Celelalte modele, ca si C-Max, S-Max, Edge, Mustang si Vignale vor fi disponibile din 2015 (primavara-vara). Le asteptam cu nerabdare! Mai multe gasiti pe site-ul lor si contul de facebook.

standford.jpg

Leave a Reply

Required fields are marked *.