Review AIMP, Winamp-ul rusesc !

| 1 Comment

AIMP este un player audio asemanator cu Winamp-ul. De ce nu este cunoscut de toata lumea? Pentru rusii n-au pus accentul pe promovare. Da, ati vazut bine, AIMP este creat de rusi. Are o interfara asemenatoare celei de la Winamp (playlist, egalizator, media library samd). Elementele din fereastra principala (butoane, slider de volum, balans, efecetele de vizuale) sunt aranjate exact ca la Winamp si include trei teme care arata destul de oky.

Playlist multiplu este functia care nu se regaseste la Winamp, si anume posibilitatea deschiderii si gestionarii simultane a mai multor liste de melodii. Pot fi deschise mai multe playlist-uri afisate ca si tab-uri iar melodiile pot fi transferate dintr-o lista intr-alta. Se poate salva ca bookmark fie o singura melodie, fie un playlist, fie adresa unui post de radio. Ceea ce mi-a placut mult la acest player este functia avansata de cautare (artist, album, gen samd).

Egalizatorul grafic are 18 benzi care ofera cateva preset-uri standard, plus posibilitatea salvari preset-urilor proprii. Din aceeasi fereastra pot fi reglate si alte caracteristici ale sunetului precum Echo, Reverb, Pitch sau normalizarea automata a sunetului.

Acest player are o sectiune speciala dedicata utilitarelor, care sunt: Audio Converter, Sound Recorder, Tag Editor si Audio Library. Cu Audio Converter se pot transforma cateva formate audio ca si FLAC, WAV, MP3, OGG si WMA.

Sound recorder realizeaza captura audio din placa de sunet, iar Audio Library este modulul de gestionare a melodiilor de pe calculator. Tag Editor nu ofera posibilitatea completarii automate a tag-urilor folosind bazele de date de pe Internet, gen Gracenote. Are cateva lucruri in minus fata de Winamp dar are si cateva lucruri bune in plus ca si: Audio Converter. L-am incercat, e destul de oky dar eu nu renunt la Winamp :P . Enjoy !

Download AICI

Articole Relevante:

Review Mozilla Firefox 3.0 !